Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Κ.Υ. Κρανιδίου - Εξετάσεις Υπερηχογραφίας.

Το Κέντρο Υγείας Κρανιδίου ήταν μέσα στα πρώτα 12 Κέντρα Υγείας στην Ελλάδα, επί συνόλου 180, που ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 1986 μέσα στα πλαίσια της εφαρμογής του νέου τότε Εθνικού Συστήματος Υγείας.  
Η υπερηχογραφία υπήρξε στην 10ετία του 80, μία νέα εφαρμογή-εξέταση  στην ιατρική,  αναίμακτη, γρήγορη και πολύ αποτελεσματική και η πρώτη εφαρμογή της αφορούσε στα Νοσοκομεία και σε ιδιωτικά Ακτινολογικά Εργαστήρια.  Η εκπαίδευση των γιατρών στην νέα αυτή εφαρμογή ήταν υποχρεωτική για τους εκπαιδευόμενους ακτινολόγους γιατρούς και εθελοντική για γιατρούς άλλων ειδικοτήτων μετά την ειδίκευσή τους στην βασική τους ειδικότητα . 
Προσωπικά και επειδή κάθε νέα επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη στην Ιατρική ήταν πάντοτε μέσα στον κύκλο των ενδιαφερόντων μου, μετά την βασική μου εξειδίκευση στην Παθολογία , εξειδικεύτηκα και στην Υπερηχογραφία. Έτσι κατά την διάρκεια της Υπηρεσίας μου ως Παθολόγος ιατρός στο Νοσοκομείο του Ναυπλίου , ζήτησα και έλαβα την άδεια να επισκέπτομαι εθελοντικά το Κ.Υ. Κρανιδίου ,όπου και η ιδιαίτερη πατρίδα μου και να εκτελώ Υπερηχογραφήματα με μηχανήματα που προμηθεύτηκε  το Κ.Υ. από  ευγενείς χορηγούς, μετά από υπόδειξή μου. Του πρώτου Υπερηχογράφου η προμήθεια έγινε από χρήματα που είχε με διαθήκη του αφήσει ο συμπατριώτης μας Παντελής Μήτσου, το δεύτερο με απ ευθείας δική του προμήθεια  ο  Γεώργιος Κόβας και το τελευταίο , με απ ευθείας δική του προμήθεια  ο επίσης συμπατριώτης μας Κώστας Δημότσης ή Έλληνας.  Η ανάγκη ανανέωσης των μηχανημάτων προέκυπτε από την ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία τους και στην αντίστοιχη ποιότητα της εξέτασης  ιδιαίτερα στα πρώτα χρόνια της εφαρμογής της. 
Μετά την μόνιμη εγκατάσταση μου στο Κ.Υ. Κρανιδίου το 1996 ως Διευθυντού Παθολογίας, συνέχισα ασφαλώς να προσφέρω εθελοντικά της υπηρεσίες μου στην εκτέλεση Υπερηχογραφημάτων ( δεν ήταν συμβατική  υποχρέωση μου ως Παθολόγου ιατρού), μέχρι την συνταξιοδότησή μου το 2012.  Από τότε μέχρι σήμερα τουλάχιστον , δεν πραγματοποιείται πλέον αυτή η εξέταση στο Κ.Υ. Κρανιδίου, που σημειωτέον υπήρξε το πρώτο και μοναδικό ίσως ,στο οποίο εκτελούνταν Υπερηχογραφήματα.  Στα χρόνια αυτά της υπηρεσίας μου εκτελέστηκαν δωρεάν ,μερικές χιλιάδες υπερηχογραφήματα που βοήθησαν ασθενείς και ιατρούς στις διαγνώσεις τους
 
 
 

(Για να διαβάσετε καλύτερα το κείμενο , κάνετε αρ. κλικ πάνω του,μετά δεξ κλικ πάνω στην εικόνα και αρ. κλικ στην προβολή εικόνας, κατόπιν, μεγενθύνετε   με αρ. κλικ πάνω στο σταυρουδάκι )

 
 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου