Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

"ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ" ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 1998, 2002,2006,2010.

 ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 1998, 2002,2006,2010.

 

"ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ" 


Με αυτήν  την "σημαία " πολιτεύτηκα " όλα τα χρόνια της αυτοδιοικητικής μου δράσης στον Δήμο Κρανιδίου και αργότερα στον δήμο Ερμιονίδας. Και έλαχε σε μένα η τιμή, να υπηρετήσω τον τόπο ως δήμαρχος και στις δύο μεγάλες Διοικητικές Μεταρρυθμίσεις του "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ" και του "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ" ,συγκεντρώνοντας την εμπιστοσύνη του λαού και ως πρώτος δήμαρχος του Καποδιστριακού Δήμου Κρανιδίου και ως πρώτος δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Ερμιονίδας,. 

Σε όλη μου αυτή την Αυτοδιοικητική πορεία διατήρησα ως σταθερές αρχές και αξίες, την προσήλωσή μου στην υπηρεσία του Ανθρώπου και των αναγκών του, την πολιτική της Ενότητας  και της Πατριωτικής και Κοινωνικής  Συνοχής στην πράξη, τον Εθελοντισμό , την Πολιτιστική Δημιουργία και την Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής των Δημοτών με τον σχεδιασμό την κατασκευή μεγάλων Έργων Υποδομής που συνεχίζουν εκτελούνται ακόμα και σήμερα. 

Για να κάνω πιο κατανοητό το περιεχόμενο του Οράματος μου ,όλα αυτά τα συμβόλισα πάντοτε με φράσεις  , σχήματα και χρώματα αλλά κυρίως τα συνόδευσα με αντίστοιχες πράξεις .

Μετά το πέρας της προεκλογικής μου ομιλίας στην Ερμιόνη το 2010.

         Από την προεκλογική μου ομιλία στην Ερμιόνη το 2010.
Ο σταθερός λογότυπος (έμβλημα) της δημοτικής μου παράταξης
               Το ενημερωτικό φυλλάδιο  στις εκλογές του 2006.
                Το ενημερωτικό φυλλάδιο στις εκλογές του 2002.
                Το ενημερωτικό φυλλάδιο στις εκλογές του 1999.
 


                Τα εκλογικά αποτελέσματα 1998,2002,2006,2010

Το βιογραφικό μου σε όλες τις εκλογές , με επικαιροποίηση της φωτογραφίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου