Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ... ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ...


Καλέ μου άνθρωπε...
 
Δεν θέλω να μου στεναχωριέσαι ούτε να μου μαραζώνεις επειδή στις δημοτικές εκλογές του 2006 δεν εκλέχτηκα εγώ δήμαρχος. Στις εκλογές του 1998 ,του 2002 και του 2010 εκλέχτηκα. Δεν σε ευχαριστεί αυτό;
Στις δημοτικές εκλογές του 2019 όμως που έβαλα για ταπεινός κοινοτικός σύμβουλος ,εκλέχτηκα δεν έχεις δίκιο. Μήπως λάθος; Φαντασίωση; 
Εσύ τι ζόρι τραβάς, μην τρελαίνεσαι για μένα... Κατ αρχήν εγώ δεν υπήρξα ποτέ νικητής, ούτε είπα ποτέ κάτι τέτοιο ούτε πολύ περισσότερο ισχυρίστηκα ποτέ ότι είμαι ΑΝΙΚΗΤΟΣ... 
Δεν παραβγήκα ποτέ με κανέναν στο τρέξιμο, στο άλμα εις ύψος, μήκος ή βάθος και πλάτος, δεν πάλεψα με κανέναν στη πυγμαχία ή στο καράτε. Πού και πώς να νικήσω και να ηττηθώ...;
Τώρα στις εκλογές, ιδιαίτερα για δήμαρχος που μάλιστα ούτε κάν παίρνει ο ίδιος ως υποψήφιος σταυρό προτίμησης , πρέπει να είναι κανένας πολύ βλάκας κατ εμέ, να ισχυρίζεται  ότι αυτός προσωπικά είναι νικητής, όταν εκλέγεται η παράταξή του, με τους σταυρούς που πήραν οι υποψήφιοι σύμβουλοι της παράταξης, και το σπουδαιότερο με τις ψήφους των πολιτών που τους εξέλεξαν. Για αυτό δεν αισθάνθηκα ποτέ προσωπικά ο ίδιος νικητής όταν άλλοι με εξέλεγαν δήμαρχο, ούτε ηττημένος προσωπικά όταν δεν με εξέλεξαν. 
Να κοίτα και στο τέλος τι είχα δηλώσει όταν οι συμπολίτες μου με εξέλεξαν δήμαρχο Ερμιονίδας το 2010. 
Τώρα ο καθένας βέβαια όπως το νοιώθει και ότι τον ικανοποιεί , ούτε λόγος. Ιδιαίτερα όμως το "ΑΝΙΚΗΤΟΣ" μακρυά από μένα γιατί πέρα από το ότι συνειρμικά με παραπέμπει και στο "ΑΘΑΝΑΤΟΣ", στην προσωπική μου ζωή έχω υποστεί και ήττες όπως και κάτι μικρές νίκες που είχα, τις χρωστάω κυρίως στο Θεό, στην ευρύτερη οικογένενεια μου και στις περιστάσεις , στην.τύχη δηλαδή. 
Για αυτό καλέ μου άνθρωπε μην χαλιέσαι για μένα, κοίτα τον εαυτό σου και τους φίλους σου, και άσε με εμένα στη μικρότητά μου και ζήσε εσύ στο μεγαλείο σου!

 

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ


Αγαπητές Συμπατριώτισσες, Αγαπητοί Συμπατριώτες της Ερμιονίδας, Φίλοι και Φίλες, αυτή η Νίκη είναι δική Σας , είναι του Λαού της Ερμιονίδας. Σας ευχαριστώ όλους για τον ωραίο και έντιμο αγώνα και σας υπόσχομαι ότι θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου