Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

H ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ Ε. Β . Κ. ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ. (Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις))

 

 
Στο βαθύ κενό έπεσε η προσπάθεια του πρώην Δημάρχου Ερμιόνης  στην προσπάθεια του να με εμπλέξει με κατάθεσή του το 2018, στην εγκατάλειψη και στις καταστροφές του Εργοστασίου Βιολογικού Καθαρισμού Θερμησίας ( 1990 έως  2010), για τον απλούστατο λόγο ότι τότε που κατασκευάσθηκε με προβλήματα και ουδέποτε λειτούργησε , στο τέλος δε καταστράφηκε ,εγώ δεν ήμουν Δήμαρχος Ερμιόνης. Το μόνο που έκανα εγώ όταν ανέλαβα δήμαρχος Ερμιονίδας, λόγω χωρικής αρμοδιότητος, ήταν να απογράψω τα συντρίμμια! 
Για αυτό και απαλλάχτηκα από τις άδικες κατηγορίες με το πάρα κάτω απαλλακτικό βούλευμα: 
 
Υ.Γ.  Ο λόγος που δεν το έχω δημοσιοποιήσει μέχρι σήμερα, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, είναι γιατί απέναντι σε κραυγαλέες και καταφανώς άδικες σε βάρος μου κατηγορίες, όταν απαλάσσομαι της κατηγορίας και με την βούλα της Δικαιοσύνης , μόνον οίκτο αισθάνομαι για αυτούς που με κατηγόρησαν και όχι δικαίωση ή εκδίκηση.





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου