Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

" Φιλοκαλούμεν τε μετ' ευτελείας..."

Αυτή τη φράση από τον Επιτάφιο του Περικλέους που σημαίνει ότι νοιαζόμαστε για την καλαισθησία με μέτρο και απλότητα ,προσπάθησα και προσπαθώ να έχω σαν οδηγό μου και στην ιδιωτική μου ζωή,αλλά και όταν υπηρέτησα τα κοινά και τα δημόσια πράγματα. Αυτό προσπάθησα να εφαρμόσω και στα Δημοτικά μας πράγματα και όλα τα έργα με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αποκατάσταση του παλαιού δημαρχιακού καταστήματος στο Κρανίδι αλλά και την ανέγερση του νέου ακριβώς δίπλα του . Με καλαισθησία , μεράκι ,απλότητα και λιτές γραμμές,με ανάδειξη και διατήρηση των αρχιτεκτονικών στοιχείων που είχαν καλυφθεί μετά από διάφορες πρόχειρες και παραμορφωτικές επισκευές και διαρρυθμίσεις μέσα στα χρόνια που πέρασαν, και κυρίως με σεβασμό στο τοπικό Κρανιδιώτικο αρχιτεκτονικό ύφος. Το αποτέλεσμα μαζί με την εσωτερική επίπλωση και διακόσμηση ιδιαίτερα στην αίθουσα υποδοχής και συνεδριάσεων το θαυμάζουν εδώ και 20 χρόνια και οι δημότες μας και οι αξιωματούχοι επισκέπτες μας. Και ασφαλώς μου δίνει ικανοποίηση και χαρά το γεγονός , όταν βλέπω και σήμερα φωτογραφήσεις από διάφορα στιγμιότυπα της δημοτικής ζωής μέσα και έξω από το Δημαρχείο, αφού συνέβαλα ως δήμαρχος τότε στην δημιουργία αυτών των ωραίων και χρήσιμων έργων Και μην ισχυρισθεί κανείς ότι αυτό το έκανα για μένα ,για την προσωρινή παρουσία και λειτουργία μου εκεί ως δημάρχου γιατί είναι σε όλους γνωστό ότι εγώ χρησιμοποίησα ως γραφείο μου τον χώρο μίας ταπεινής αποθήκης στο ισόγειο ,(φωτογραφία) μετά τον ευπρεπισμό της. Για την ιστορία του τόπου μας το έκανα τους δημότες και το προσωπικό του Καποδιστριακού τότε Δήμου Κρανιδίου. Υ.Γ. Σε αυτή την αναφορά μου δεν μπορώ να μην κάνω μνεία και να μην αναφέρω την μεγάλη συμβολή που είχε ο αείμνηστος πλέον Ερμιονίτης ,εμπειροτέχνης εργολάβος και κτίστης πέτρας Γιώργος Δοροβάτας με τον οποίο είχαμε άριστη συνεργασία αφού το έργο της αποκατάστασης του παλαιού κτηρίου έγινε ουσιαστικά με αυτεπιστασία.Κάποτε αισθανόμουνα ότι έδινε την ψυχή του!









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου